2009年2月24日星期二

蘇氏BBQ


C奶,天拿和小阮子去了大尾篤BBQ! 有成哥接我,感謝~~


嘻,都係笑唔停~~ 永遠笑完返到屋企都好累!



食口甜舌滑既時候,有位大叔不停望我地呀卡通人物呀!



化學阮整既牛油蛋糕。味道好似孖寶呀!


想似美心牛油蛋糕,都係要加化學野架喇~~

6 則留言:

  1. 又無我份,好衰嫁
    不過見食左妳一啖早餐,即刻開心唒

    回覆刪除
  2. 係唔係加左乳化劑?

    回覆刪除
  3. 同大家一齊真係好開心呀!
    ....至於個牛蛋, 等我再研究研究先~ 加D化學野? 有冇人做白老鼠先?

    回覆刪除
  4. 去接車厘好似司機去接大小姐放學咁呀!
     
    "車埋入黎D4接我! 哼!"  好威啊! 哇哈哈哈哈哈哈哈.....
     
    至於化學阮院長的牛蛋, 真係好"實淨"架噃, 一日食一啖到而家都未食完呀,
    其實我都好開心呀 下次去流浮山定雙魚河玩好 JAK??? 哇哈哈哈哈哈哈哈哈哈

    回覆刪除
  5. 化學阮專門研究化學野。一旦成功, 我諗美x都唔夠佢黎

    回覆刪除