2009年7月9日星期四

蛋撻


小朋友做的聖安娜蛋撻~~

11 則留言:

  1. hihi~你整野食真係好叻啊!
    我想請教你果個超鬆化曲奇既面粉係用高粉定低粉較好呢?
    謝謝您

    回覆刪除
  2. wa~~ 小朋友真係幸福~~~ 有你依個名師教導佢地~~ d蛋好似好滑咁呀~~~

    回覆刪除
  3. 小朋友 有你這個老師  一定整得好好味

    回覆刪除
  4. 名師果然真係出高徒, 睇下d作品就知....
    真係悔恨當年中學無遇到名師, 害我今日連隻蛋都煎唔好...... 唉....
    Miss Cherry, 我都想補課, 遲唔遲呢?? 哈哈~~~

    回覆刪除
  5. 記得好耐之前,剛開始做餅,這是我第一款的甜品...哈...

    回覆刪除
  6. 我讀書個陣都無過上過家政堂架,如果個時有得上,我諗我一定好開心啫!

    回覆刪除
  7. 在牛油曲奇的食譜, 請問你係用什麼工具來唧出曲奇???

    回覆刪除
  8. 做妳学生好幸福呀!!!

    回覆刪除
  9. 啲学生好得喎!

    回覆刪除
  10. haha, 名師出高徒ber!  
     

    回覆刪除