2009年8月11日星期二

8/8 @ Tina's Home



很喜歡整個的佈置~~



磨菇湯


加了portabello.......超讚!



像海鮮站的芒果蝦沙律嘛?


加了菠蘿,味道更好!



Spanish Roast Chicken


十級美味! 那西班牙風乾肉腸.......令整道菜的味道提升十級!


那新薯吸收了所有的精華......



打格仔扒~~ 剛好7成 ~~



超美味的藍貝


一定要安哥~~



香草松子仁醬意粉


小阮,下次再做這醬,請預我一樽!



我負責的strawberry sorbet


由原本的石榴雪葩.....到紅桑子雪葩.......最後......做了這個不太像樣的士多啤梨雪葩



花茶


甜甜的.....為這頓晚餐畫上完美的句號!



同場加映: gum paste white rose


.....大陸麻雀 + 85折的士


~~今個晚上,辛苦您們了~~

20 則留言:

  1. 很精美啊

    回覆刪除
  2. 哇美得不行!!!!!!!!!!!!!
    太厲害!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    住家可以這樣精緻, 羨慕又佩服!!!!!!!!!

    回覆刪除
  3. 辛苦了的士司機了~~~~

    回覆刪除
  4. 都辛苦你, 捧住碟野俾我地影左咁耐

    回覆刪除
  5. 呢張相芧得頂呀
    原全同意===> 甜甜的花茶為這頓晚餐畫上完美的句號
    再來個麻雀game ~~~~~ 盡興呀
    但最令人驚喜的係 ..... 唔駛一張紅衫魚的的士錢呢

    回覆刪除
  6. TIGGER 唔洗一張紅衫魚的的士錢? 竟然平過我地? 好誇張啊
    CHERRY  下次我地要食新鮮熱情果雪葩

    回覆刪除
  7. 好勁呀, 整咁多餸

    回覆刪除
  8. 貴妳地$20咋  平到        X 1000
    新鮮熱情果雪葩好喎  我又要 .....  食呀

    回覆刪除
  9. portabello, swiss brown... 竟然係我樓下間超市做特價賣$13-$15呀!!!
    個湯唔再整多次都唔得啦!!!

    回覆刪除
  10. 見到你地成日有美食聚會好羡慕呀~  蘑菇湯同個沙律都好吸引呀..呀..唔係..係樣樣都咁吸引

    回覆刪除
  11. 哇...好pro 呀! 好正

    回覆刪除
  12. 個燒雞好吸引啊~

    回覆刪除
  13. What a wonderful dinner

    回覆刪除
  14. 好犀利~~成間高級餐廳咁ar~~

    回覆刪除
  15. 辛苦我地呀~~~~ 得個'睇'字!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  16. 這個水準已經高過很多西餐廳了~~what a wonderful night , happy for you !

    回覆刪除
  17. 確是很不錯的佈置

    回覆刪除
  18. 你地呢晚好盡興呵!好開心!

    回覆刪除
  19. 好耐冇嚟探你呀,一入嚟見到好豐富!!溜晒口水呀!!

    回覆刪除