2010年4月2日星期五

清真牛肉餅 (附食譜)


終於和小阮一起做了清真牛肉餅!


跟清真牛肉館的牛肉餅很相似的呀! 完全的爆汁~~


* 不同的是我們加了肥豬肉 (不清真了!)


食譜參考孟老師的...不過被我們完全地改了,變成另一個食譜



(約12件份量)


皮材料:


高筋麵粉 200克


低筋麵粉 200克


滾水 90克


冷水 130克


(*水量因應不同的麵粉品牌而有所調節,不要一次下所有的水分呀!)


 


做法:


1. 將麵粉拌勻並加入滾水攪拌成鬆散狀。


2. 加入冷水搓勻。鬆馳20分鐘即可。


 


餡材料:


碎牛肉 400克


碎肥豬肉 約50克


水 適量


 


調味:


生抽2湯匙


老抽1湯匙


薑蓉 3/4茶匙


米酒1茶匙


胡椒粉 適量


麻油適量


 


蔥花50克


洋蔥碎50克


 


1. 將牛肉打水(盡量加水至軟身),然後加入調味料,並攪至起膠狀,置於雪櫃略雪。


2. 加入蔥花和洋蔥碎拌勻。


3. 將麵團分成40克1份,將餡料分成57克1份,並包成圓餅狀。


4. 將牛肉餅置於平底鑊中煎至兩面金黃色即可。


食譜參考: 孟老師的中式麵食


 


* 因為最近我養了小狗,為了教導它,所以很忙....


也因為我要實習了...


所以update得頗慢呢!

24 則留言:

  1. 養小狗與實習, 都是快樂的事. 祝一切順利 !!

    回覆刪除
  2. WAHAHAHA... 你養的是小豬XDDD 個餅..我仲未煎黎食呀~~

    回覆刪除
  3. 我不吃牛的,我會全改豬......

    回覆刪除
  4. 唔知用豬做唔做到呢個效果呢?

    回覆刪除
  5. 我將肥豬肉亦都改埋做牛...唔知得唔得呢~

    回覆刪除
  6. 不同的是我們加了肥豬肉 (不清真了!)
    自己食,好味就OK .......to-do list又多一個item~ xie xie

    回覆刪除
  7. 正!!! 多謝你的分享~~ 我同honey 都超鍾意食呢間的牛肉餅架!!

    回覆刪除
  8. wow.....恭喜晒呀,養左隻乜嘢狗呀,好開心喎!

    回覆刪除
  9. 我搓唔到果皮....唔知係咪我一次過落沸水攪拌完, 又一次過落凍水再攪拌...完全整唔到個麵團....只係整到麵糊

    回覆刪除
  10. 唔知係咩狗呢?

    回覆刪除
  11. 呢樣一定要整, 諗起牛肉汁都流口水. 

    回覆刪除
  12. 我一定整, 因為我想食

    回覆刪除
  13. 清真牛肉餅... yummy~
     

    回覆刪除
  14. 嘩~ 睇個樣都知好味! 上星期先去完九龍城食牛肉餅, 如果我學曉整, 咁 Honey一定會好高興。
    多謝你分享食譜。

    回覆刪除
  15. 個樣好好味咁,不過好似好難做.........

    回覆刪除
  16. 很吸引喔 , 將會照抄...哈哈 !!

    回覆刪除
  17. 我都想試食喎 ~~

    回覆刪除
  18. 歡迎你昨天的到訪,有空再來啊!

    回覆刪除
  19. 養佐咩小狗狗呀, 頭幾個月係咪好難教呀, 加油呀!!
     
    個爆汁牛肉餅好正呀

    回覆刪除
  20. 呢個我之前整過,見到你整我又想再整!
    快 d 影小狗既相比我地睇啦!

    回覆刪除
  21. 我都好耐無整 , 但係無妳整得咁靚

    回覆刪除
  22. 我想問係咪一加完熱水就即刻加凍水呀?要唔要等佢一陣先架?另外我想問加入冷水搓勻後,會變成點樣架?

    回覆刪除
  23. 我搓唔到果皮....只係整到麵糊,can u teach me please!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  24. 我今日整了,但係點圥會有多d肉汁呀?

    回覆刪除